maanantai 6. heinäkuuta 2015

Haluaisin

Haluaisin yöhengata, yöhiippailla, valvoa auringon nousuun asti, sekoittaa unirytmin kokonaan.

Haluaisin käydä pyöräretkellä, roadtripillä, autoilla, pyöräillä, kotimaan matkailla, yöpyöräillä!

Haluaisin käydä suomenlinnassa ottamassa hienoja kuvia, käydä missä vaan hienoissa paikoissa kuvailemassa.

Haluaisin huvipuistoilla, syödä hattaraa, metrilakuja, kiljua.

Haluaisin festareille, klubikeikoille, eturiviin, väkijoukkoon.

Haluaisin ottaa paljon auringolasku ja nousukuvia.

Haluaisin extempore matkalle, vaikka vaan viroon tai ruotsiin.

Haluaisin grillijuhliin, päiväkänniin, sivistyneen viini&juusto iltaman.

Haluaisin olla spontaani ja tehdä jotain tosi repäsevää ja randomia.

DSCN0130_Fotor
Mut hirveen monet näistä mun haluamisista kaipais seuraa, eli olis ihan tylsiä, mälsiä tehä yksin. Mut jotenkin tuntuu mahottomalta. Lopulta istun koko loppukesän yksin himassa tekemättä mitään näitä, en oo tähänkään asti saanu tehtyy melkeen mitään noista. Mun kaikki ystävät on hirveen tylsiä ja aikuisia ja järkevämpiä kun minä, nimittäin niillä on töitä. Sen takia ne ei voi repästä mun kanssa ja vaan lähteä tai valvoa kokonaisia öitä. Pystyn näkemään niitä vaan sillon kun niille käy. Randomisti sillon kun niillä sattuu olemaan yks vapaapäivä... 
Ehkä munki pitäis ruveta tylsäks ja aikuiseks ja hankkia semmonen työ. Kyllä mä aionkin, mutta ei ihan vielä. Sen aika tulee vielä mutta se ei ole nyt. 
Nyt haluan vaan löytää jonkun, joka unelmoi samoista asioista ja/tai tulee toteuttaa näitä mun unelmia.


DSCN0132_Fotor

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti