sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

juhannus'14

juhannus1juhannus2juhannus3juhannus4juhannus5juhannus7juhannus8juhannus6 
Suomalaiset ja ruotsalaiset blogit pursuaa nyt juhannuskuvia ajattelin nyt heittää myös muutaman kuvan mun juhannuksesta tänne internetin ihmeelliseen maailmaan. Käytiin perheen kanssa mökkirannassa, ei me siellä kauaa oikeen viihdytty kylmyyden takia! Grillattiin ja napattiin muutamat kuvat. Halusin vähän fiilistelykuvia ton ukulelen kanssa (jonka sain ylppärilahjaks mistä oon ihan sika innoissani vieläkin!!!) en sitä muuten tuolla rannalla soitellu mutta muuten kyllä juhannuksena ja muutenkin oon soitellu!

Juhannus on varmaan ainoo tällanen "pakkojuhla" mistä pidän. Joulua ei tietenkään lasketa mukaan koska sen tunnelma on täysin eri ja sen juhlimistapa eroaa muista juhlista! Pidän juhannuksesta varmaan osittain sen takia että mun synttärit on usein juhannuksena! Välillä aattona, päivänä tai ihan heti jälkeen. Tänävuonna mun synttärit on huomenna, enkä nyt mitenkään erityisesti odota niitä. Itseasiassa ei tunnu yhtään että mulla olis huomenna synttärit. 19 ei oo mikään odotetuin ikä, viimenen teinivuosi here i come.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti