sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

dust off your highest hopes

korpi2korpi5korpi1korpi3korpi4 Ristiriitaset fiilikset päässä. Kirjotukset on ohi (ainakin tältä keväältä) ja mulla ei ole enää elämää. Mul on kuitenki sellanen fiilis et jotain pitää tehä ja sellanen hämy kutina sisällä. Just iloitsin siitä et eihän mulla oikeesti oo mitään tekemistä nyt ja hetken päästä tuli sellanen yksinäisyys fiilis. Tarviin elämää ja paljon ihmisiä mun ympärille! Osittain tää jälkimmäinen fiilis johtuu siitä, et vietin viikonlopun leirillä monen ihanan ihmisen kanssa (nää tän postauksen kuvat on sieltä leiriltä).

Kuvat on vähän tämmösiä kun en hirveesti nappailu ja lopulta mun muistikortistaki loppu tila. Vedettiin taas samalla porukalla muutama biisi kun viime kesänä riparilla Vaalun ja Johanneksen kanssa, oli huippua vaikka heh heh kaikki ei menny ihan suunnitelmien mukaan. Johannes on huippu ja ne muutkin esiintyjät että vähän kateus iski.

Nää kolme päivää on ollu vähän hektisiä ja ens viikosta mulla ei oo mitään tietoa et mitä tulee tapahtumaan, pitäis kai mennä käymään koululla ja suunnitella elämää hurjaa!

musica:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti