sunnuntai 27. lokakuuta 2013

kirjoista

Tykkään hirveesti kirjoista ja lukemisesta, mutta mulla ei oo tällä hetkellä hirveesti vapaa-aikaa. En ehdi lukemaan niin paljon ku haluaisin. Välillä kun mulla on vapaa-aikaa vietän sen luultavasti tietokoneen ääressä tai muuten vaan lagisesta makaamalla paikallaan. Voikun mulla olis enemmän aikaa ja kärsivällisyyttä että voisin lukea enemmän kirjoja! :) kirjatttt Oon alkanu lukemaan kirjoja englanniks, ei onneks oo hirveen vaikeeta tekstiä yleensä. Näistä kirjoista oon alottanu jo Life of Pi ja Norwegian Woodin. Tosi mielenkiintosia molemmat. Oon myös tosi hidas lukemaan ja varsinkin enkuks koska siinä pitää ajatella samalla niin paljon. Aloin kesällä enemmän lukemaan kirjoja englanniks, koska enkun ylppärit oli tulossa, nyt mä luen enkuks ihan huviks vaan! kirjattkir Nää kirjat on ruotsiksi. Oon aika huono ruotsissa ja kirjotukset on tulossa keväällä osittain niitä varten mä luen näitä kirjoja! Oon vähän lukenu jo tota Sommarbokenia mutta en oo vielä päässy pitkälle. Se oli myös aika helppoa tekstiä. Toivottavasti ymmärrän tota gatsbyä kans. Tahtoisin muutenkin olla parempi ruotsissa ja ymmärtää enemmän. kirjat Tein syksyn alussa listan kirjoista jotka mä haluan lähiaikoina lukea. Suuri osa näistä kirjoista on siinä listassa. Muutaman oon lisänny jälkeenpäin. Tahtoisin olla nopea lukemaan ja että pystyisin keskittymään pitkiä aikoja yhteen asiaan, eli lukemiseen. Ehkä mun pitäis vaan pitää nettilakko ja käyttäisin kaiken mun vapaa-ajan lukemiseen. Ehkä mä teenkin näin.

1 kommentti: