torstai 13. kesäkuuta 2013

Helsinki-päivän konsertti

DSC_0171DSC_0196DSC_0228DSC_0184DSC_0305DSC_0294DSC_0306DSC_0325 Oltiin eilen Annikan kanssa radio aallon järjestämässä Helsinki-päivän konsertissa Kaisaniemen puistossa, sää oli täydellinen NOT. Katottiin siellä vaan Anssi Kela, Anna Puu ja Sunrise avenue. Viimenen näistä oli mun ehdoton suosikki, oon kuunnellu niitä ties kuinka kauan ja vasta nyt näin ne ekan kerran (kunnolla, näin ne kerran elämälapselle konsertissa jossa ne soitti yhen biisin playbackinä joten sitä ei lasketa.) Harmi että ne ei oo kovin suosittuja suomessa, toikin oli kuulemma niiden ainoa suomen keikka tänävuonna, höh.

Anssi Kela on mun lapsuuden suosikki, sen uutta levyä en oo hirveesti kuunnellu. Mutta hyvältä sekin vaikuttaa. Anna Puu on ihana, senkään uutta levyä en VIELÄ omista mutta varmaan hankin mahd. nopeasti. Oon kyllä kuunnellu sitä jo vähän spotifyssa.

Kuvat ei oo mitään mestariluokkaa, mutta me ei oltu ihan ekassa rivissä ja mulla oli mun huonompi objektiivi mukana ja kuten näkyy sunrise avenuen alotettua alko sataa kaatamalla. Mutta siinä sillähetekellä sade ei haitannu mua yhtään. Tunsin oloni onnelliseksi. Lempibändi, ihmispaljous, hyvä ystävä. Elämä on välillä niin ihanaa, eikä edes sade haittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti