keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Someday you're gonna be the only one you've got

DSC_0354DSC_0377DSC_0401DSC_0400DSC_0532DSC_0558 Tässä kuvia lauantailta, ku oltiin tyttöjen kanssa stadissa pyörimässä. Eka kuva on ihan perinteinen turistikuva. (pahoittelen mun valuneita meikkejä, kuivaa ihoa ja keltasii hampaita). Oli tooosi mukavaa ja ihana hepotus koeviikon keskellä. Käytiin kahvilla (Heidi oli meist ainoo joka OIKEESTI joi kahvia) ja shoppailemassa. Lauantai-illalla kun menin kotiin mulla oli taas sellanen überhyberaktiivinen sellanen hullu mahti fiilis et oisin voinu tehä vaikka mitä!

Siitä on taas jonkun aikaa kun mä oon viimeks postaillu. Mutta nyt oon taas takasin täällä. Saa nähä miten usein jatkossa postailen. Elämä on tällä hetkellä tooosi kiireistä! Tänään iski stressi, ahdistus ja paniikki ja mitä tää jakso alko vasta tänään hupsis. Noh suurin osa näistä kiireistä ei liity edes kouluun.

Hullut päivät alko tänään, jeeee! Enkä ehi käymään siellä paljoo yhtään hööhhöh. Kävin tänään pikasesti, ostettiin muutamat kirjat jotka varmaan näytän täällä blogin puolella ja tietenkin karkkia!!

2 kommenttia: