torstai 3. tammikuuta 2013

Naked truth

Aattelin nyt tarttua haasteeseen joka lähti liikkeelle tyyliä metsästämässä -blogista. Aika monet bloggaajat on tehny tän ja mullakin on ollu ajatuksissa mutta en oo ehtiny ja sillon kun ois ollu aikaa ei sitten vaan oo huvittanu.

En oo oikeen koskaan ollu tyytyväinen mun naamaan. Mulla on atooppinen iho joka on siis toosi herkkä ja kuiva. Rasvaan mun naamaa kokoajan etten näyttäis ihan muumiolta koko ajan. Suurimmaks osaks tän ihon takia en pidä itteeni ollenkaan kauniina. Mun naama punottaa ja hilseilee. Parhaimpina päivinä se ei tee näistä kumpaakaan, mut sellasia päiviä onki vuodessa vaan muutama.

Mun iho reagoi stressiin ja stressatessa se on ihan järkyssä kunnossa. Saatan myös hermostuneena ja stressaantuneena raapia erityisesti mun kaulaa ja käsitaipeita. Ja osittain sen takia mun käsitaipeet ja kaulan alue on täynnä ihottumaa.

Kun meikkaan, käytän yleensä vaan ripsaria ja kulmakynää. Välillä huulipunaa ja eyelineria. Joskus harvoin laitan meikkivoidetta ja valokynää. En oo oikeen löytäny mitään kunnollista meikkivoidetta mikä sopis mun iholle. Meikkivoiteet suurimmaks osaks vaan jää könteiks mun kasvoille ja sillon varsinkin näytän ihan muumiolta. Enkä muutenkaan hirveesti viitti tunkea mun naamaan mitään töhniä, koska mun iho reagoi niin herkästi.

Tavallaan oon oppinu elämään tän kanssa, mitä nyt välillä saan pieniä itkupotkuraivareita naaman takia.
Oon täällä blogissa aika useastikin laittanu ittestäni meikittömiä kuvia ja meen välillä kouluunki täysin ilman meikkiä (erityisesti koeviikoilla).
DSC_0059 tulipas tönkköä tekstiä, no mut whatever thats me :)

2 kommenttia:

  1. Tää on kiva blogi mutta voisit postaa useemmin=D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, joo tiiän :D vähän jääny kiireiden takia vähän postaamatta

      Poista