keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Joo mitä täh eikä ehkä kyllä varmaan

DSC_0192DSC_0163Tahtoisin ottaa vähän omaa aikaa, lähteä jonnekkin kauas pois. Jättää kaikki velvollisuudet ja paeta. Tänään oon puhunu tästä jo muutaman ihmisen kanssa mutta mulla on kiire. Kiire minne? no en kuule tiiä. kiire aikuisuuteen kai? En ehi viettää mun elämää yhtään kaikki aika menee kouluun ja harrastuksiin. Harrastuksista tykkään, mut koulu eeei nappaa. Ei oo napannu vähään aikaan. Haluisin ees muutaman päivän jolloin voisin tehä kivoja juttuja. Unohtaa edes hetkeks koulun ja "tärkeen elämän". 24 tuntia vuorokaudessa on liian vähän. Voisin karsia kännykän räpläämisen ja tietokoneella päättömän hillumisen ja telkkarin kattomisen. Mut ei argh tuntuu et sekoon. 
Yleensä mulla on hullu stressi kaikesta, nyt ei stressaa muutakun parit hassut tekemättömät tehtävät. Tahtoisin vaan aikaa.

Blogin päivittäminen on mun kivojen tekemisten listalla ja en oo sitäkään ehtiny tehä. En vaan haluis toistaa kokoajan itteeni täällä ja tehä kuvattomia postauksia. Olis paljon asiaa sanottavana. Mulla ei oo kuvia, eikä aikaa ottaa kuvia. Ja mun naama on näyttäny pari päivää ihan hevosenperseeltä (ja tiiän ettei mun aina tarvis tunkee omaa pärstää tänne, mut watever).

Mulla on herätys 5 ja puolen tunnin päästä. Pitäis olla nukkumassa, en haluu nukkuu. Haluun laulaa, blogata, soittaa, kirjottaa, lukea. Ihan mitä vaan mutaku nukkua tai opiskella. Välillä tekee mieli heittää kaikki ihan läskiks ja antaa asioiden mennä miten menee tekemättä mitään. Mut ei en pysty, rupee ahdistamaan. Mun sisällä on iso möykky joka haluu ulos. Se on puoliks ärsytys möykku ja puoliks inspiraatio möykky. En osaa käsitellä sitä möykkyä.

Sekavaa tekstiä, paljon. Epämääräistä valitusta. Ei kannata lukea. En voi luvata mitään aikaa millon seuraava postaus tulee. Bla bla monet asiat mitä halusin vielä kirjottaa jäi kirjottamatta. Anteeks.

4 kommenttia:

  1. Sun kirjotustyyli on ihana=) On kiva kun postauksissa on kunnolla tekstiä! Sun naama on just kiva älä hätäänny=) täällä tää sama ano moiks<3

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla! :)
    Oot nätti <3

    http://eliliainrik.blogspot.fi/

    VastaaPoista