lauantai 26. tammikuuta 2013

Du måste flytta på dig

DSC_0347DSC_0336DSC_0321DSC_0340 lauantai yö! mahti fiilis, istun mun sängyssä kuuntelen otsikon kappaletta kohta varmaan jotain muuta. We'll see. Taas ihan hyper hyvä fiilis. Laitan kokoajan mun läppärin näytön valoa himmeemäks, koska se sattuu silmiin. Aamulla tulee sattumaan joka paikkaan, mut onneks on lauantai. Tän viikonlopun missio on lukee filsaa, äikkää ja siivota huone. Yleensä en siivoo mun huonetta koeviikon ovella, mutta nyt teen poikkeuksen. Ruotsi on kyl kiva kieli, voisin kuunnella Veronica Maggiota.
Pidettiin tänään ylläri synttärit Annalle oli ihan parasta, ikinä aikasemmin ei oo noin hyvin onnistunu yllätykset. Meinas olla vähän vaikeeta pitää tätä salaisuutta.

Pimeys, yö, nukkuminen. Tänä iltana tuli tehtyy typeryyksiä, mutta en kadu. Elämä on liian lyhyt katumista varten. Mulla on hienot (köhköh) feikkitatskat mun....rintakehässä. Näistä tulee niin lapsuuden fiilis. Ah Veronica Maggio sopii hyvin tähän rentoon hämyseen yö fiilikseen. Ajatuksia mielettömät määrät. Olen hieman ihastunut. Luultavasti ohimenevästi. Rupattelu on kivaa, vaikka se onkin lähinnä itelle ja tapahtuu blogissa. Tuskin tätä sekametelisoppaa lukee kukaan. Joskus vuosien kuluttua löydän nää ja nauran itelleni. Mutta en nyt. Ihanaa paramorella on uus biisi aluks olin vähän, että ÖÖ MITÄ TÄÄ ON! mut sit aloin jopa tykkää. Se on erilainen mut tosi hyvä.

Väsyneenä ei kannata ajatella velvollisuuksia! Ne tuo loppuunpalaneen tunteen. Tajusin et mun pitää ostaa lisää konseptipaperii. Haluisin kokeilla kirjastossa lukemista, varmaan toimista. Oikeesti en haluu puhua koulusta. Vaan ennemminkin tästä putoavasta fiiliksestä, alkavasta päänsärystä, pehmeästä sängystä, ruotsalaisesta musiikista, bloggerista, fb-keskusteluista, lauantaista, mun housuista jotka ostin espanjasta, instagramista jonne kuvaan liikaa ympäristöä, koivun oksista, ihan mistä vaan. Kirjotan tätä silmät puoliks kiinni. Ballad om vintern. Nukkumaaaan!

5 kommenttia:

  1. Mitä sä sit teit? Jotain vinkkiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ai mitä tyhmää? noo juttelin kaikkee ja pelleilin vähän! ei mitän kauheen ihmeellistä :P

      Poista
  2. Flytta på dej? Hurts?! Vau, samaa musiikkia, mistä mäki tykkään! :D Ja noi printtihousut on jotain kans semmosta, mitä haluaisin ittelleni vielä enemmän <3 On muuten uskomatonta, että sä luet Dorian Grayta! Tuntuu, ettei kukaan tiiä sitä kirjaa... ite luin joskus kakstoistavuotiaana, jolloin siitä oli aika vaikea pitää, mutta nyt tuntuu kyllä siltä, että voisin vetäistä sen uudestaan. Kiitos sinun! Ja mitennii tätä ei kukaan lue... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yeeeah hyväää musaa! :)) mäki tollasia housuja metsästin tooosi kauan kunnes viimein löysin! :) Joo mustki tuntu et tota ei tiiä kukaan hassuu, mäki kyl ite sain vasta vähän aikaa sitte sain tietää tosta äitiltä :D hihiiii kiitoskiitos piristit mun päivää apua kiitti :)

      Poista
  3. Ole hyvä! Alan innolla seuraamaan tätä sun blogias :>

    VastaaPoista