torstai 20. syyskuuta 2012

When will I ever learn?

DSC_0887DSC_0922DSC_0897 Koeviikko uhkaa tulla päälle, HUI! Ensimmäisenä ois vuorossa yhteiskuntaoppi, ensi keskiviikkona. Vähän jännittää osaanko vastata siihen liittyviin kysymyksiin. En oo vielä koko aluetta lukenu viikonloppuna vois vähän vilkuilla, että mitä se kirja oikein sisältää. Viikonloppuna pitäis myös väsäillä psykaa varten minä-kansiota, ahdistaa. Sen tekemisen aattelin alottaa huomenna, ehkä hahahh.
Sanon nyt tälle blogille ja blogimaailmalle heipat hetkeksi, koeviikon ajaksi.

Tuntuu että kaikki on tänäsyksynä sairastanu jonkinlaisen flunssan, ite oon siltä tähän asti välttyny. Mutta nyt mun kurkku on tosi ilkeesti kipeä ja ääni menee välillä. Eih en halua tulla kipeeks! Aamulla jätin kuoron ja laulutunnin väliin koska mun ääni oli iiiihan menny. Nyt yritän parannella, pukeutua lämpimästi ja juoda tota appelsiinimehua, namnam.

Vikassa kuvassa näkyy osa mun uusista rakkauspöksyistä, hiihii. En oo vielä uskaltanu käyttää mutta ehkä ne tässä jokupäivä pääsee päälle! (ehkä jo huomenna).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti