lauantai 22. syyskuuta 2012

If you walk away I know I’ll fade ‘Cause there is nobody else

DSC_0005DSC_0041DSC_0012DSC_0024DSC_0014
Tiiän et mua ei pitäny näkyä täällä blogissa pariin viikkon mutta nyt tuntu, et mun on pakko tulla kirjottaa tänne!

Ah, tänään oli ihana päivä, tai oikeastaan ihana ilta. Rakastan mun tyttöjä, ootte ihani puss.
Oltiin tänään VANHALLA porukalla viettämässä tyttöjen iltaa Irenen synttäreiden merkeissä. Syötiin ihania herkkuja, naurettiin paljon, muisteltiin ja juteltiin muutenkin kaikesta, katottiin leffaa, pidettiin hauskaa. Oli kivaa! Jäi hyvä fiilis! Se on jotenki hassuu kuinka näin pikaisesta tapaamisesta ja yhestä illasta voi tulla näin hyvä fiilis, rakastan tätä tunnetta!

Mulla on nyt tosi onnellinen ja ilonen fiilis. Flow fiilis! Tekee mieli tehdä jotain uutta, piirtää, rakentaa, suunnitella, valmistella, luoda! Inspiroitunu olo. Ärsyttää kun en osaa sanoa mitä tarkotan tällä tunteella!

Hyvistä illoista ei koskaan oo tarpeeks kuvia, näitä kuvia on nyt tosi vähän ja nää on aika heilahtaneita! Kameraa ei vaan ehdi kantaa mukana tai ei muista hyvissä tilanteissa otta kuvia, tosi harmi.

Ainoo asia mikä on masentavaa on se että koeviikko alkaa, ja mun pitäis koko huominen päivä käyttää psykan työn tekemiseen jonka oon vasta alottanu, mutta nyt täksi illaksi mä aijon unohtaa sen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti