perjantai 25. toukokuuta 2012

Euroviisut!

Espanja Pastora Soler - Quedate Conmigo Ruotsi  Loreen - Euphoria Saksa Roman Lob - Standing Still 
Viro  Ott Lepland - Kuula 
UK Engelbet Humperdinck - Love Will Set You Free
  Alankomaat Joan Franka - You And Me Romania  Mandinga - Zaleilah Kreikka Eleftheria Elefheuriou - Aphrodisiac

Täs on mun tän vuoden suosikit, noista ainoostaan toi Alankomaat ei päässy finaaliin mikä on mun mielestä ihan pepusta, koska se jos mikä ois sinne kuulunu! 

Ihan ykkös lemppari mulla on toi ruotsin Euphoria, oon kuunnellu sitä koko kevään eikä vieläkään kyllästytä. Siitä jotenki saa hyvää energia ja mun mielestä sen pitäis voittaa nää kisat.

2. lemppari on toi ihana Roman Lob eli Saksa. Voi ei kuinka rakastuinkaa tohon laulajaan, apua. Se on IHANA! Sen nappisilmät ja aww aww aww. Ja Kaiken lisäks viel tosi ihana biisiki!

Espanja, Viro ja Britit niiden kappaleet on tollasii tosi nättejä ja sellasi hitaamman puoleisii ja oon tykästyny niihin tooosi paljon.

Romania ja Kreikka on just sellasii mukavii kesäbiisejä. Ja niistä tulee niin hyvä fiilis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti