lauantai 14. tammikuuta 2012

Ensimmäinen

DSC_0224DSC_0162
 Moikka, mä oon 16 vuotias Oona niminen tyttö Helsingistä. Pidän musiikista ja valokuvaamisesta (varmaan aikamoinen yllätys!).
Pidän myös paljon ihmisistä, mun ystävistä, tv sarjoista, laiskottelusta, kesästä, aurinkoisuudesta, lumesta talvella, joulusta, villasukista, uimisesta, lomasta, viikonlopuista, lauantaista, blogeista, tekstiviesteistä, weheartitista, herkuista, hienoista kuvista, laulamisesta, ruuasta, rakkaudesta, söpöilystä, perheestä, eläimistä, soittamisesta, piirtämisestä, päiväkirjoista, juhannuksesta, koulusta (joskus...), monista muista jutuista jota tulee varmasti ilmi tulevissa postauksissa, joten eiköhän anneta postauksien puhua ;)

En oo mikään maailman paras kirjoittamaan, enkä todellakaan oo mikään paras kieliopissa. Joten pyydän jo etukäteen anteeksi kaikkia kirjoitusvirheitä.

Tää ei oo mulle ensimmäinen blogi vaan jopa kolmas. Ensimmäisen blogin alotin about 2 vuotta sitten, oon kirjotellu sitä tässä tän kahen vuoden aikana aina sillointällöin ja sillä ei oikeen ollu minkäänlaista aihetta. Se oli vähän semmonen sekava lifestyleblogi.
Toinen blogi mikä mulla oli/on on mun kavereiden kanssa pitämä blogi, mutta se ei oikeen tuntunu niin omalta. Pidän enemmän tästä kun saa ite päättää kaikki asiat ja ei tarvi miettiä muiden kanssa ensin.

Oon ajatellu että tästä tulis vähän sellanen "syvällisempi" ja ehkä vähän henkilökohtaisempi blogi. Kirjottelisin mun ajatuksista ja myös panostaisin ehkä vähän noihin kuviinkin. En osaa sanoa kuinka usein postauksia tulis, mutta ehkä se on ihan hyvä etten lupaile mitään, mitä en välttämättä vois pitää.

by: Oona 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti